شلف اتاق کودک را از کجا بخرم؟

سرویس خواب دخترانه نوجوان به همراه تصاویر
1400/07/30
شلف اتاق کودک
1400/08/05

شلف اتاق کودک را از کجا بخرم؟

شلف اتاق کودک را از کجا بخرم؟ این یکی از سوالات متعددی است که در گوگل توسط مادران و حتی پدران جستجو شده است. به همین دلیل لازم دیدیم تا مقاله ای در این مورد برای شما حاضر کرده و به طور کامل شلف اتاق کودک را توضیح دهیم.

شلف اتاق کودک چیست؟

اتاق کودکان پر از اسباب بازی و وسایلی است که کودک دائماً در آن می ریزد و نمی تواند به درستی آنها را مرتب کند. شلف ها و قفسه ها به دلیل دسترسی آسان و چیدمان، برای حل مشکل ازدحام جمعیت در مهد کودک گزینه مناسبی هستند. از سوی دیگر، هدف از تزئین دیوارهای خالی در مهد کودک احساس تنوع و ترکیب رنگ حرفه ای را افزایش می دهد.

اشکال هندسی و اجرای حرفه ای این قسمت از دکوراسیون داخلی می تواند جسورانه دکوراسیون داخلی اتاق کودکان را تغییر دهد. برای تزئین قفسه های چوبی در مهد کودک ، می توانید از برچسب ها و نقاشی های خاص با اشکال خلاقانه استفاده کنید. استفاده از شلف ها برای پوشاندن فضاهای خالی بسیار هوشمندانه است، زیرا از فضا در حالی که کاستی های خود را پنهان می کند، استفاده می نماید.

مزایای شلف اتاق کودک چیست؟

شلف یکی از بهترین و دلپذیرترین طراحی های داخلی خانه چیدمان و دکوراسیون اتاق کودکان است. شلف یکی از راه های زیبایی بخشیدن به اتاق کودک و شاد کردن و روحیه بخشیدن به اوست.

استفاده از شلف ها و قفسه های زیبا با رنگ های شاد و نیز توجه به نور اتاق زیبایی خاصی به اتاق کودک شما می بخشد. برای طراحی اتاق فرزند خود باید به جنسیت و سن کودک توجه کنید. اتاق پسرها کاملاً متفاوت از دختران است.

استفاده از قفسه ها و شلف های زیبا باعث تزئین بهتر دیوار اتاق و همچنین نظم اتاق می شود. رنگ اتاق بر روحیه کودک تأثیر بسزایی دارد. اگر از رنگ آبی برای تزئین مهد کودک یا اتاق استفاده می کنید، باعث آرامش کودک شما می شود. برای فعال سازی بیشتر کودک از رنگ قرمز و نارنجی استفاده کنید. اما به طور کلی پیشنهاد ما رنگ سفید است.

قفسه ها در هر نقطه از خانه مفید هستند و بسته به محل مورد نظر در مهد کودک یا منزل کاربردهای متفاوتی دارند. استفاده از قفسه در دکوراسیون اتاق کودکان یکی از عناصر اصلی اتاق است.

این امر ضروری است زیرا قفسه ها علاوه بر زیبایی خاصی که به اتاق می بخشد باعث می شود همه وسایل فرزند خود را روی قفسه ها و شلف ها قرار دهید. معمولاً در اتاق کودکان برای نظم بخشیدن به کتاب ها و اشیاء برای بازی و سرگرمی کودکان به کار می رود.

بنابراین، داشتن یک شلف یا قفسه زیبا ضروری است. می توانید از شلف های دیواری با طرح های مختلف با توجه به طرح و رنگ اتاق استفاده کنید، علاوه بر چیدمان اتاق با کمک گرفتن از خلاقیت های فرزندتان، اتاق را به اشکال زیبا تزئین کنید.

دراور و شلف

نکات مهم هنگام خرید شلف اتاق کودک

جنس:
حتما از شلف هایی استفاده کنید که جنس مرغوب داشته باشد تا به راحتی بر اساس شیطنت های کودکان شکسته نشود. جنس محصولات ما در این مجموعه از نوع لترون و ممبران می باشد که از مرغوب ترین جنس های وسایل چوبی به شمار می رود.

همچنین همیشه سعی کنید شلفی را انتخاب کنید که گوشه های گرد داشته باشد تا در هنگام بازی کودکان آسیبی به انها نرسد.

طرح شلف:

سعی کنید از طرح هایی برای اتاق کودک استفاده کنید که در قدم اول کودک شما آن طرح یا شخصیت کارتونی که به شکل شلف درآمده را دوست داشته باشد و هم با دکور اتاق کودک همخوانی داشته باشد. معمولا شلف ها به رنگ سفید بوده و طرح های نسبتا ساده ای دارند.

ابعاد و اندازه:

سعی کنید ابعاد و اندازه را مطابق با وسیله های کودکتان و همچنین ابعاد اتاق انتخاب کنید. ابتدا مشخص کنید که از شلف به چه منظوری می خواهید استفاده کنید. برای دکور، اسباب بازی ها، کتاب ها و… هر کدام ابعاد مختلفی دارد که هنگام سفارش می توانید نوع آن را نیز مشخص کنید.

هزینه شلف اتاق کودک چقدر است؟

قیمت این محصول بسته به جنس و ابعاد و اندازه می تواند متغییر باشد. همچنین رنگ های سفید قیمت ارزانتر داشته و در صورت سفارش رنگ های دیگر باید هزینه بیشتری بپردازید. در صورت انتخاب جنس سفارشی خود نیز تغییر قیمت را مشاهده خواهید کرد. با خرید اینترنتی از خریدی به صرفه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *